کشکول

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم / فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم

کشکول

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم / فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم

روز خود را با صدقه آغاز کنید

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۴ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

صدقه دفع بلاست. به دوستان توصیه می کنم این پست را برای ترویج صدقه در جامعه نشر دهید.

این پیوند (http://leader.ir/fa/monies)، بخش پرداختهای شرعی دفتر مقام معظم رهبری است. بدون هیچگونه ریا صدقه بدهید.

حتی اگر صد تومان هم بدهید؛ خودش یک قطره است (قطره قطره...)


یاعلی؛ امید دل یتیم ها

  • سیدعلی

نظرات  (۱)

در زندگی از چیزهای زیادی می ترسیدم و نگران بودم تا اینکه آنهارا تجربه کردم و حالا ترسی از آنها ندارم
❌از تنهایی می ترسیدم!
➕یاد گرفتم خود را دوست بدارم

❌از شکست می ترسیدم!
➕یاد گرفتم تلاش نکردن یعنی شکست

❌از نفرت می ترسیدم!
➕یاد گرفتم به هر حال هر کسی نظری دارد
❌از درد می ترسیدم!
➕یاد گرفتم درد کشیدن برای رشد روح لازم است

❌از سرنوشت می ترسیدم
➕یاد گرفتم من توان تغییر آن را دارم

❌از گذشته می ترسیدم!
➕فهمیدم گذشته توان آسیب رساندن به من را ندارد

❌و در آخر از تغییر می ترسیدم،
➕تا اینکه یاد گرفتم حتی زیباترین پروانه ها هم قبل از پرواز کرم بودند و تغییر آنها را زیبا کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی